torsdag 29 december 2011

23 Dec - Tjuvstart & paketspel.

Elliot hade varit så duktig och låtit paketen som låg under granen varit, så han fick tjuvstarta lite på dan före doparedags morgonen. :)En Laban DVD-box.Sedan åkte vi till min familj för middag.
Elvira fick äta först. :) Gröööt!Elliot hungrig och väntar duktigt på mat. :)Någon som veeeeerkligen saknat sin pappa!Huuuur söööööt som helst! Och hon satt så här länge.
"Miiiin pappaaa!!"Någon som verkligen gillar saffransbullar. ;)PUSSS!Sedan kom Niklas familj och det blev dags för det årliga julklapps spelen!Hur roligt som helst!
Alla blir som små barn och drar, rycker och skriker. ;PSedan en massa bus!
Trötta barn och en väääldigt trött mamma!
Men hela fyra paket vann jag, yeey!!
Dock gav jag ett till mamma, då jag visste hur gärna hon ville ha det.
Och mini stekpannan gav jag till min lille mästerkock, Elliot! :)
Givmild jag är så här vid jul. ;*)

1 kommentar:

  1. Man är ju inte i närheten av så smal som tjejerna på VS show, man sitter där och drömmer sig bort. Förstå att vandra på denna catwalk. Måste verkligen vara en upplevelse :)
    Läre väl lagt på mig några kilon under julhelgen, men som mitt gamla vanliga nyårslöfte. Försöka träna lite till och äta bättre. Hur länge håller det ? Två dagara sen har jag glömt det igen :) hahha, men är ju värt ett försök även detta år :D

    SvaraRadera