söndag 4 december 2011

Lördagen - Stan & Elvira äter!

Myser med lill smulan. :)
Mamma, pappa, syster, bror och mormor kom även lördagen och lagade mat med oss. Super mysigt och skönt för mig som slipper äta ensam eller slippa släpa ut barnen. :P
Tände massa ljus, blir så lugn och harmonisk av det!
Poppar enbart julmusik nu (och lite Takida emellanåt). Älskar julmusik!
En trött liten tjej har myst ner sig i soffan. :)
Min lilla ängel.. :)Mina ovärdeliga leker sött. :)
Var ner en snabbis på stan (lördag) med mammsen.
Så då kom pappi hit och fortsatte shejka med Elliot så for jag iväg.
Mamma hittade julklapp till mig & syster. :)
Jag hittade en liten "tavla" med ett tänkvärt ordsspråk:
"Så länge vi är tillsammans faller resten på plats.."
Jättefint tyckte jag. :)Mamma fick i Elvira en hel sån där liten burk med potais och morot idag (lördag).
Alltså vilken lycka! Vilken tjej! Och tack mamma! :)
Sedan gillar denna lilla söt tjej pärondricka, även hennes storebror älskade det som liten!
Gröten på kvällen gick sisådär, men men.. Det går framåt isf!
Och det är de som räknas. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar