tisdag 20 december 2011

Tisdag 20 December. :)

Idag har vi tagit det lugnt hela förmiddagen.. Vet inte vad det har varit med mina små trollungar. Gnälligt och super mammigt! Båda har gråtit en hel del och ska bli burna, BÅDA TVÅ! Så jag har suttit på golvet myckte idag, med båda i famnen. Elliot gråtandes, hängandes runt halsen.. Små trollen! :/
Elvira är glad, det är när vi ska till och äta som hon gråter. Så idag har hon VÄGRAT äta. Jätte jätte jobbigt! :( Det enda som har dugit är nappflaskan med pärondricka.. Har fått tvinga i henne morot/potatis och gröt.. Jobbigt!!Eftermiddagen tog jag och barnen bilen ner på stan. På Åhléns väntade Frida, Malin och lille Linus. :) Gick några rundor på stan. Köpte biljetter till juldagen då vi brudar ska ut på Tuppenz. Längtar faktiskt!! Ska bli riktigt riktigt roligt!!! :)
Hittade en jäääätte fin ring, eller Frida hittade den till mig, And I LOVE IT!! Åkte hem och gjorde mat. Medans jag stod vid spisen samarbetade mina vildar med att stöka ner för mamman. ;) hiih!
Efter maten lekte vi med klossarna och alla andra grejer i vardagsrummet, då knackade det på dörren och där stod morfar. :)
Han lekte här med oss, kollade julkalendern och sedan gick han hemåt igen.
Elliot somnade snällt, jag tog mig en dusch med snälla Elvira liggandes på badrumsgolvet.
Sen somnade hon och vaknade nyss. Så gett henne gröt, fortfarande gnälligt.. Lill gumman, blir ju orolig!! Hon som alltid är såå snäll. Men men.. Kanske tänder eller magnkip, vad vet jag.. :/ Och jobbigt är det att inte veta.. Mammas lill hjärta!
Nu ska jag leka med henne, och sedan ska vi bädda ner oss.
Inatt anländer pappa Niklas, skööönt!
Nu är det bara att mysa på fram till jul. :) I Love!

1 kommentar:

  1. Vincent sover också 2 timmar om han själv får bestämma, men det börjar bli allt svårare att få honom att somna på kvällen nu så ska testa att väcka honom efter en timme, men då blir han väl sur och grinig ist :p

    SvaraRadera