torsdag 15 december 2011

Bilder på en händelserik dag! :)


Började förmiddagen med att åka hem till denna lilla charmkille, William och hans familj. :)
Elliot hittade snabbt en massa bilar att leka med.. :)
Lille Oliwer var också vaken, pluttisen! :)
Busviran satt snällt på golvet och lekte medans grabbarna for runt med bilar och fotbollar. :)
"Elliots mamma!" ropade William på mig. Då skulle vi rulla boll. För han var beredd. ;) Så söt!Elin var snäll och bjöd oss på lunch. Och Elliot som ätit så dåligt i flera dagar åt två och en halv bit blodpudding, den ni! ;) Glad mamman blev!En nyfiken liten Oliwer. :) Tackar för mat, bus, lek och prat! Hoppas vi kan träffas snart igen, så trevligt! :)
Efter det åkte vi hem och barnen sov. Då röjde jag på här hemma och plockade ihop så gott jag kunde. Sen åt vi lite mandarin och dack nyponsoppa till mellis. Sen åkte vi med Elliot till min familj, där fick han pannkaka. Sedan skjutsade jag Elliot och Josefin hem hit, och jag och Elvira fortsatte vidare till Frida. :)
Plockade upp henne och åkte och köpte pizza, sedan hem till henne. Myste, pratade och åt! :)Vid åtta när Lina slutat jobba hämtade vi även upp henne och for mot Rengsjö. Till denna lilla sötsak, Eila. :)
Elvira var trött men kämpade på. Livrädd för Lina, hahah! Men det gick tillsist över, nästan helt. :) Helen hade bakat en super god kladdkaka, och det är ju min drog. Såå gott!!Som vanligt när vi ses håller vi på och prata käkarna ur le.. Haha! Men men, alltid lika galet trevligt!Sötis Frida och Eila. :)
Góbengan och Elvira. :)
Tack för en toppen kväll vackra flickor!! :)
Och stort tack till min älskade syster som ställde upp och passade min lille prins! :) Och för att du plockat ihop så fint här hemma. Du är ju ovärderlig!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar