söndag 11 december 2011

Det årliga pepparkaksbaket hos mormor. ♥

Hur snorig och orkeslös man än var så gick det ju inte att missa bakningen hemma hos vår älskade lilla mormor. :) Elliot fick dock vara hemma, för han hade sån hosta och behövde sova. Så jag tog med mig lill sessan och for ner till Kilberg. Mina syskon och mamma kom också. :) Mormor gör egen pepparkaksdeg och den är sååå god!! Mums mums!
Mina absoluta favoriter, Elvira & Josefin. :)
Världens gladaste gotjej med mormor. ;)I bilen hem sa jag till Elvira "nu ska vi åka hem till Elliot". Och när hon fick höra hans namn sken hon upp som den lilla sol hon är, och studs/gungade (som hon gör nästan jämt) nästan hela vägen hem... ;) Sen kastade hon sig över honom i soffan. Och Elliot hade nog saknat henne lika myckt. För han njöt och satt lugnt och lät hon dra, dregla och härja som hon ville. ;)
Ojdå, lite stark blixt på telefonen. ;) Men söt ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar