torsdag 15 december 2011

Lite bilder på mina godingar!

Elliot och jag hittade resväskan under våran säng. Där i ligger lite sommarkläder och badgrejer som vi kommer behöva när vi åker till Egypten i mars, om tre månader, shiiit!Min lilla sjukling testade Elviras solhatt, så söt såå! ;)Elvira var inte så förtjust i hatten, hon försökte hela tiden slite av sig den. ;PSkulle dock behövt lite sommar klänningar till henne, är det någon som har några fina på lager och sugen på att sälja? Skulle gissa på att lill stumpan har storlek 86 när vi åker. Tacksam för svar! :)Bråttningsmatch med hennes älskade Barbapapa som hon fick av Tony, Therese och Tristan. Hiih. Hon skrattar alltid som en tok, glädjetjuter och kastar sig på den. Pussar, biter och river i den! ;) Haha. Ska försöka ta och filma henne nåt tag, heeelt galen. ;)Elliot älskar sina nya Nike skor, så han hade på sig dem i två dagar. Har nu gömt undan dom. Fötterna blev ju alldeles svettiga på honom när han jämt sprang runt i dem. ;P Haha!
Nu tänker nu att jag är galen som köper gympaskor mitt i vintern, typ.
Men! Vi ska ju som sagt utomlands, vill inte att han ska behöva anlända till Egypten med fodrade vinter kängor. Så då passade vi på att köpa dessa snygga! Bra erbjudande hade vi också. :)Min lilla pyjamas tjej myser i sin säng. Busig som alltid och inte speciellt sugen på att sova.
Man kan ju missa nånting spännande och händelserikt. ;)Vad vore jag uten Er?! :)
Mina ovärderliga älsklingar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar