tisdag 20 december 2011

En bra måndag med matlagning o prat. :)

Förmiddagen åkte jag, syster och barnen ut på en shoppingrunda. Började på stan och sedan dollar och rusta. Fick julklapp av sissie, en ögonskugga som jag ska ha när vi ska ut här vid jul. ;) Hiih! Sedan fick lill skrållan diadem, och så här söt blev hon i en utav dem. :)
När vi kom hem la jag barnen och röjde ihop lite här hemma.
På eftermiddagen kom Frida, Lina, Helen & Eila. :)
Vi lagade mat tillsammans, potatisgratäng & kyckling. Jätte mysigt och hur trevligt som helst!! Sedan pratade vi och lekte med barnen. Jätte stort tack till Er mina fina flickor! :)
Elliot var jätte förtjust i Eila, tog och drog mig fram till henne, så skulle jag stå och titta på henne. Och han pratade och pekade på henne. "Är hon fin frågade jag" och "Jaaa-a" fick jag till svar. ;D Haha!
Elvira var super duper hård i magen, hade inte bajsat dagen innan heller..
Så fick hjälpa till med termometern igår.. Inge roligt! :( Stackars liten!
Ska köpa katrinplommon nu och tvinga i henne. Men hon gillar det inte. Hm?!

1 kommentar: