söndag 11 december 2011

Och så var det 3:e advent..

Lill sessan är lite fin i sin röda advents klänning. :)
Fortfarande snorigt här hemma.. Elliot och hans hosta är värst just nu.
Min värsta dag var igår, jag var helt död. Min kropp orkade ingenting framåt kvällen.
Så jag slocknade, raklång, tvärsöver sängen klockan halv sex.
Kan ni tänka er, jag?! Jag somnade?!? Jag gick tillochmed och la mig.
(order från Niklas) men ändå.. :P
Helt sjukt att man redan tänt tredje ljuset.. Kan inte hjälpa det att jag tycker att det känns sorgligt. Snart har vi tänt alla ljusen och snart ska vi plocka undan allt det här mysiga igen.. Hm! Det får mer än gärna sakta ner lite.. Men det säger jag så ofta.. Och han där uppe verkar inte vilja lyssna för fem öre.. :PElvira får sig en och annan puss av lill prinsen. :)
Idag har vi inte gjort så mycket. Vi har dammsugit och torkat golven.
Sen tittade mamma och pappa förbi på en snabbkaffe. :)
Tog bilen en sväng framåt kvällen, gjorde en snabbhandling.

Elvira myser med oss i soffan, söt ungen våran!! Alltid glad, så egentligen gör det ju ingenting att hon sitter med. Men det där med egentid saknas ju lite måste jag ju få säga.

Alltså att bara ligga som två degklumpar i soffan. Att Niklas kanske håller om mig istället för lill sessan, att jag kanske kan sitta i Niklas knä istället för lill gumman i mitt.

Inge illa menat mot denna gudomliga lilla guldklimp. Men saknar lite "jenny&niklas tid".Men det kommer väl de också! Jag älskar Dig min söta underbara lilla dotter.

Niklas berättade vad jag skulle ha fått i julklapp.. TAKIDA BILJTTER!

MEN!!! Vi var utomlands när dom hade spelningen.. Alltså vaa?!?! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar