fredag 2 december 2011

Everyone´s favourite!

Myser framför julkalendern, båda barnen ska självklart sitta hos favoriten.... morfar!
Mormor och morfar ville behålla kvar lill lotten, eftersom mamman verkade/såg trött ut.
Och jaa, det var jag. Hade SOM VANLIGT jätte ångest när jag lämnar honom och åker själv hemåt med lill viran..
Alltså när ska jag sluta?
När ska jag sluta klanka ner och klandra mig själv för allt som jag gör?!
Det sitter en liten djävul inom mig som så fint förklarar vilken misslyckad mamma jag är.
Hur jag återigen misslyckas och inte klarar av och orkar med vardagen.
Ännu ett nederlag, typ så sitter den där jävla nissen!
Nu tror ni att jag blivit sjuk i huvet och helt galen.
Och det kanske jag har?!? Ne men, jaja..

Väl hemma ringer jag ett företag där jag beställt kläder ifårn, för jag ville ha hjälp med retuneringen osv. Verkligen krångligt! Inte alls så enkelt som ellos, hm m.fl.

Otoligt otrevliga människor jobbade det där!! Så efter det samtalet mådde jag ännu sämre. Trött, ledsen och puckad kände jag mig efter det samtalet.. Så en sliten mamma satte sig då ner och grät en skvätt.. Japp! Sen tog jag mig i kragen och kämpade på med Elvira. Grötdags!

Gick ju inte sådär super bra.. Gjorde nu portion efter receptet på kartongen, och det jag trott varit en portion var ju verkligen INTE en portion!! Så när jag lyckats få i henne en utav "mina portioner" så har jag varit nöjd och tyckt hon varit duktig. Sen har hon fått klarat sig länge på det.. Men det visade ju sig vara ingenting i jämförelse med en "riktig portion". :(

Så det kändes jätte, jätte tungt! Ska verkligen be om hjälp av vår bvc-sköterska nu på måndag.. Om det nu var måndag vi skulle dit?!? För jag känner mig riktigt maktlös nu..

God och glad tjej igår kväll som leker med mammas mobil laddare?!

Sovit bra inatt, känner mig oootroligt utvilad och glad. Tack för de! :)

Hatar att vara trött, sur, gnällig och grinig.Nu längtar vi i massor efter Elliot. Så hoppas verkligen dom dyker upp snart! :)

Ikväll ska min familj och jag laga middag här hemma, myspys!

Får se om man har sällskap kvar tills Idol. :) Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar