söndag 18 december 2011

Lördag 17 Dec - stan & bakning

En glad mystjej!! :)Busar på som en liten vilda i soffan.. ;)Elliot heeelt galen med Bollnäs flaggan, men så spöade vi ju Västerås också.. ;)Sedan var det dags för "vovvarna" att pussas. ;)
Hur gulligt som helst! Haha.Jag och Elvira skulle ner på stan, men hon var så trött och jag var tvungen plocka undan och diska efter lunchen, så la henne i vagnen. Då klättrade även Elliot upp och satte sig. Fick såklart hjälpa honom så han inte skulle mossa sin syster.. :PMorfar kom och lekte med Elliot, sedan fick han sova.
Mamma, jag, mormor och Elvira åkte ner på stan.
Mamma och mormor köpte de sista julklapparna till Elvira.
Jag handlade ingenting. :)
När Elliot vaknat bakade vi chokladfondant, eller vad det heter. :P
Testar lite olika efterrätter nu, så man hittar den perfekta till jul och nyår.Så här blev det, choklad grejen, ananas och passionsfrukt och en liten klick grädde.Mina försökskaniner! ;) Mohahah!
Jag gillade den inte! Den var för osöt.
Alltså, jag vill ha MER socker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar