måndag 16 april 2012

En bra dag ändå.

Ja, idag var det ju tänkt att jag skulle ha följt med Elin ner till Gävle som nagelmodell. Men hennes stackars små pojkar blev sjuka inatt så det blev inställt. :/
Barnen sov ju som sagt hos min familj, så jag var ju barnfri, då kliver man inte så gäran upp klockan sex. Så jag stod där och funderade på om jag skulle tvätta av mig mascaran eller inte.. Och det blev inte, för då hade jag blivit pigg. Somnade efter en stund och när jag vaknar gnussar jag såklart mina trötta små ögon.. haha, såg ut som ett fuckface.
Nog om de! Högg tag i tvättberget och sorterade det. Plockade och gjorde fint, och dammsög tillsist av. Efter det tog jag bilen och åkte till mina gamla skola, Torbergsgymnasiet, för att hämta mina vagångsbetyg då mitt "arbete" ville ha en kopia så jag skulle få högre lön.. ding ding!! ;)
Sedan for jag hem till mammsen och småttingarna som satt och åt. Myste med dem och la dem sedan. Mamma åkte och jobbade och jag blev hundvakt åt min såkallade "lillasyster" (mamma som säger så om hennes hund Molly).
När Elvira vaknat dök min mormor upp, lämnade henne att passa Elliot som fortfarande sov, så for jag och Elvira upp till Resursen med betygen. Sedan vidare på en massa andra ärenden. Fick middag hos familjen, men träffade bara på bror, pappa jobbade nog över. Åkte hem tidigt då jag villle hinna dona lite hemma.
Plockade, kollade på Laban och sedan fick barnen bada. :)
La på nytt överkast på sängen. Skönt med lite ljusare!! De förra var svart med lila blommor. Pooooorrigt, uttryckte min kära vän Lottis sig. ;) Haha!
När jag lagt barnen gick jag ut och pysslade. Slipade dessa två pelarbord. Jenny gillar!! :D hiih. Sedan kom min söte vän Caroline och höll mig sällskap hela kvällen. :)
Och vi kacklar ju på i ett kör så det är alltid lika roligt och trevligt, tusen tack vännen!
Nu har jag sökt skola till hösten... Tro det eller ej men så blev det.. Får se nu då.. Time will tell.. Höll på att glömma då jag är trött och vill krypa ner under täcket..
Men när jag ändå hade datan igång tänkte jag erbjuda er lite information om min dag.. Och ja, det var ju jätte intressant.. Godnatt nu gott folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar