söndag 29 april 2012

Soliga Söndag. :)

 Förmiddagen medans pappa och lillasyster sov.
Då passade jag och prinsen på att gå ut i solen, dricka saft och leka. :)
 Ni får ursäkta hur jag ser ut, me huvudsaken vi hade roligt.
Älskar dig gullungen min!!
 Provåt på nytallrikarna. Är bara spagetti och köttfärssås med svamp. Måste göra maträtter så Elliot äter nånting. Vill verkligen att han ska äta bra så han får styrkan att bli frisk, och fri från febern!
 Efter middagen la sig pappan och Elvira igen. Och då blev jag och Ellepelle rastlösa. Gick ut och slipade och donade, Elliot lekte och hjälpte mig om vart annat. Sen kom "Bullen" på sin fyrhjuling, då hämtade jag Elliots.. och gissa om han gasade på allt han hade efter Bullen. Haha. :P
 Kom ännu en fyrhjuling och jaa, var väl inge snack om saken att Elliot skulle hänga med dom. Dock var jag dåligt klädd och hade inte alls lust att springa ut i skogen. Haha.
 Försökte gå hemåt, men denne lille tuffing skulle bestämt åka efter dom andra fyrhjulingarna ut i skogen.. :P Haha!
Fick, efter mycket om och men, med honom hemåt. :P
Hemma väntade pappan, han hade saknat oss. Så då hög vi in på att göra fin byrån jag köpt idag och så.. :) Mys att mina grabbar hjälper mig! :)
Längtar tills vi har ett helt hus att pyssla med.. Jag som lätt blir rastlös. ;)
Min sambo kallar syndromet "damp", och jaa.. Det vore nog inte en helt fel diagnos på mig. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar