tisdag 24 april 2012

Måndag - Gävle som nagelmodell med Elin. :)

 Följde med Elin ner till Gävle som nagelmodell. :)
Och gissa om jag blev nöjd?!!
Rosa glittriga toppar, och på ringfingrena är det frukter, små kulor och annat smått och gott. Hade sagt nå enkelt och så.. eftersom jag är lite små feg. Men när "läraren Elin" nere i Gävle visade bilder på hur hon hade gjort med frukter ville jag och Elin testa.
Och kanon blev det! Så glad jag vågade prova nå nytt och lite annorlunda. ;)
Kommer nog bli beställning på de här till sommaren!
 Elin och jag tog en super god lunch inne på Flanör.
Hon toast och jag en laxsallad, mums!!
 Ni ser väl va sött! Är så man vill äta upp dom. ;)
 Sprang in i någon butik.
Blev såklart lite med hem.. Letade desperat en bärgar´n tröja till Elliot. Han ääälskar Bärgar´n.
Och sedan hittade jag ett Mimmi set till viran. Som jag tror är för stort, men men.. ;)
Tusen tack för att jag fick följa idag Elin!! Du är så himla duktig. :) Och jag är såå nöjd. Redan bokat tid för sommaren. ;) Hiih.

1 kommentar: