torsdag 12 april 2012

Party och Top Model mys med världens bästa Malin!!

I Lördags var vi först ner på stan, systemet och lite annat. Jag och syster. :)
och sedan firade vi pappa med släkten.
Sedan åkte vi hem, Niklas lagade mat medans jag gjorde mig i ordning.
Sedan skjutsade Niklas mig hem till Malin.
Och där blev det grogg, cider, vin och en och annan shot.
Sååå himla trevligt! :)
For vidare till Gärdet. :)I mörkret, hahaha.Åkte hem till min käre vän Fredrik, där var även Marcus.
Vi spelade spel, shotade lite till...
Galet roligt! ;)
Tusen tack gänget för en enormt trevlig och rolig kväll, vilket vi måste göra om!!Ja, vad ska man säga..?!
Det tar sig sa mordbrännaren. ;D HAHA!Blev ett besök på Tranan toaletten sedan fick vi pengarna tillbaka och åka hem och nyktra på oss. HAHA! Men så jävla kul ändå. Mådde ju verkligen som man förtjänade på söndagen.
I Tisdags åkte jag hem till Malin medans Jimmy tränade.
Gav dem en liten inflytningspresent och så kollade vi finalen på Top Model.
Ännu en trevlig kväll! Tack. <3

1 kommentar:

  1. HJÄLP, herregud hur jag ser ut hahahhaah ;D
    Värst av allt är att jag tyvär inte minns några utav bilderna :p Vilken kväll alltså =) <3

    SvaraRadera