fredag 13 april 2012

Utedag igen! Och trevligt besök av Elin, William & Oliwer. :)

Spenderade även denna dag ute.. Såå underbart det är!!
Åkte hem till mamma tidigt i morse, var ute och krattade med henne.
Så kom Elin, William och Oliwer på besök och lekte med oss. :)
Gick också till lekparken utanför min mamma och pappa och gungade,
eller vi gick väl kanske inte dit, pojkarna rymde. ;)
Super trevligt och träffa dem!
Var tvungen ta kort på lill coolingen vid frukosten. ;D HAHA!Och så mys sonen som älskar Elivras mimmi nalle som hon fick av Jakob från England. :)Vilket gäng! ;) Haha. Älskar er underbara små skruttar! <3
Åkte hem efter middagen och plockade som en galning, städade och slängde ihop en mys middag! Niklas kom hem vid sju, då satt barnen och åt kvällsfika. Niklas tyckte det var välstädat och när barnen sov åt vi vår mysmiddag med tända ljus, jag hade gjort egen potatisgratäng (som jag alltid gör) och helstekt fläskfilé och en underbart god sallad till och så lite kladdiga röror. ;) Blev en otroligt lyckad middag om jag får säga det själv. Riktigt stolt över mig själv!
Nu blir det mys! Byeee. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar