söndag 15 april 2012

En dag med pyssel och sol..vilken lycka! :)

Elvira har sovit hela natten, verkligen guld värt.
Sovmorgon fick vi av våra söta små trollungar också. Kanon start på dagen!!
Eller?! Kunde ha varit iaf, men min mage började smärta kl: 04 och höll i sig någon timme. Dryyygt! Men men. Bara vänja sig igen nu.
Klädde oss och gick ut på förmiddagen. Underbara dag!!
Elvira härjade på som vanligt, hon ÄLSKAR att vara ute! Jagade brorsan som helst ville vara ifred eller rymma med pappa. Hiih.
Lill vilden. ;) Hiih!
Jag pysslade på med att spika och grejja. Skoooooj!Men så sööööt! Äter upp dig smulpajen min. ;)Solstrålen charmade även grannarna som ville komma och bära och känna. :PMin tavla.
Blev först arg.. men nu är jag såå nöjd! :)
Fast jag har inte målat tavlan, de gjorde en "vän" i Egypten.
Jag har gjort ramen. Duktiga jag!
Mm.. Nu är det bara vart den ska sitta.
Ställde upp den såhär så länge. :)Sötis prinsen lyckades jag fånga på bild för en gångs skull.
En vän klagade över att hon ansåg det vara för lite bilder på honom.
Så måste förklara mig att han flyr och blir skiiit sur när jag fotar honom.
Så inte lätt! Skulle självklart vilja ha lika mycket bilder på båda mina barn. Då jag verkligen älskar båda exakt lika mycket, och är lika stolt över dem!
Trött tjej.
Men duktiga barn sitter och väntar på lunch som pappan fixar. ;)Vi sjunger fadder abraham och skrattar och dansar.
Älskar Er, mina ovärderliga små skatter! :)
Sedan har jag donat på med en massa annat medans barnen sov. Kanske lägger ut bilder på de med nåt tag. Mamma och pappa tittade förbi på en kaffe, jag var ju mallig och ville visa tavlan. ;) Hiih. Sedan var jag och handlade lite smått, bland annat lim.
Eftermiddagen spenderades i Rengsjö och middag hos svärföräldrarna.
Fick med mig två pelarbord hem, LYCKA!
Så nu har jag att pyssla med. Vilket Jenny Frank verkligen behöver!!
Tusen tack!
Efter de var vi och lämnade av barnen, så där sover dom inatt.
Då jag ska till Gävle i morgon med min vän Elin.
Hon ska fixa mina naglar, återigen LYCKA! ;) Haha.
Tack snälla mamma, pappa och mormor som hjälper mig med barnen inatt och i morgon.
Så jag och Niklas for iväg och handlade i lugn och ro.
Och har nu myst med chips och dipp framför hockeyn.
Ska sätta mig med honom igen! :) Byyye!
//Happyface

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar