fredag 27 april 2012

En tur hit, en tur dit.. För övrigt rastlös!

 Myser på med min älskade lilla sjukling. Medan hon sov förmiddag idag åkte jag till Dollar mötte upp bästaste Malin och gick runt och kikade lite på både Dollar och Karlssons. Blev lite smått behövligt och så en blondering! Gud hur jag ser ut i håret nu. Men men. :)
Hann även med en handling före de, och att springa av Röda Korset. Hittade inget där.

 Myser och bara tittar på mig, det värmer så. Tänk att man har fått den allra största gåvan/skatten, barn, två små vackra välskapta barn. Och dom är mina! (våra) :)
 Efter barnen sovit eftermiddag och ätit lite, lite mellis (går inte i mycket mat i någon utav dem) åkte jag och Elliot för att köpa en film, lite gotta och papper! Tänkte snabbhandla, men så ville Ellepelle med.. Och då går det inte fort. Hittade bilen på Coop, direkt! Det har aldrig hänt tidigare, han har då bara gått förbi och tittat. Men bara för att jag var själv, trött, hade tänkt skyndat lite och med jordens huvudvärk så ska det såklart krångla lite extra. Elliot ville inte handla efter de, men efter mycket om och men fick jag med honom.. Och precis då rullade bil-kundvagnen ut ifån kassan, frågade snällt om vi kunde ta den. Sen handlade vi med denna stora, snestyrda kloss! Åh, svetten rann. :P
Sen ville han inte sitta i den när jag stod och försökte lite filmer, han skulle kolla på godiset..?! Han som knappt vet vad det är, jaja.
Sen i kassan hoppade han i och ur vagnen, sprang före mig ut (där man tar emot varorna). osv.
Allt slutade med att jag lockade han med en chokladbit om han satte sig snällt och duktigt i bilen. Haha! Ibland får man muta! ;)
Nu myser jag med Niklas i soffan. Blev såklart en massa gotta iaf! Fast jag sa till Malin att vi skulle låta bli. ;) Haha! Men vad gör man.. Vi tycker lite synd om oss här hemma. Och jag är rastlös efter alla dessa dagar hemma, och inomhus! Ghaa. :P
Letar ett års present nu till vår lilla prinsessa. Men! Det är inte lätt. Lättare till pojke. :P Hiih. Tips mottages gärna! :)
Får se om jag bränner ut till Rengsjö och umgås lite med mina bondpullor, Anna & Helen. :)
Annars blir det lugnt här hemma med götta, och sängen blir det snart isf!
God kväll så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar