onsdag 18 april 2012

Söt Elvira busar på och äter macksmulor under stolen. ;) Haha!
så himla go och glad!! Hiih. Men är jolligt med henne och läggning. Hon vill helst sova i vagnen. Hm! Längtar så tills vo bor större så barnen kan ha varsina rum så man kan stänga in dem så de får sova i lugn och ro. Och så att jag kan dona, pyssla och göra nånting under tiden. Inte tassa runt på tå och vara rädd för att jag andas för högt.. typ. :P

 Sen har jag pysslat på lite här hemma medans barnen sov, och nu på kvällen. Härmat Elin med att hänga hjärtan på min fågelbur. Tyckte det var så snyggt! Sen ser ni fjärilen som sitter inuti buren, jag älskar den! Den är så fin. :)


Plåt hjärtarna här till höger köpte jag nu under kvällen. Veet inte alls vart jag ska ha dem. Så ställde bara upp dem här så länge. Men dom är fina!!
Och blomman till vänster är verkligen min älskling. Har två! Dom lever till att börja med, tack för de! ;) Haha. Men sen är dom så himla fina!!
Nytt på bordet i köket. Älskar duken!!
Ställde detta på fläkten i köket.. Haha. Brist på fantasi, och fläkten är ju inte snygg. Men men, kanske behövs pimpas till dom också?! ;)

Nu har jag slippat klart ena bordet, har bara pyttelite kvar på de andra bordet.
Elvira somnade i bilen förut när vi var ute på, så hon fick följa med mig ut en stund nu mellan sju och åtta på kvällen. Så snäll, lill sessan! :)
Sen gick jag in och gav henne välling. Båda mina små hjärtan ligger och hostar och hostar! Snacka om att det gör ont i en.. :( Usch!
Jag har iaf målat ena bordet nu också. Så kul och hålla på!!
Saknar Niklas så sjukt mycket!! Barnen har inte vaarit rolig idag.. eller ska jag säga Elliot. Okej att han inte mår så bra. Men man får ju inte bete sig hur som helst!! Jag har varit på väg att bryta ihop och gråta flera gånger idag.. :(
Hoppas vi alla är pigga och glada i morgon. Tror inte jag har nå mer och säga nu. Såå, godnatt! :)

P.S Det är nå nytt med bloggen.. heeel konstigt. Hoppas det går att läsa ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar