fredag 20 april 2012

På rymmen med mamma & mormor.

 Ja, imorse smet jag hemifrån. Lämnade mina stackars febriga och hostiga små barn med deras pappa och for ner på stan med min mamma och mormor. Tänkte titta efter en fin klänning till min lilla prinsessa som snart fyller hela ett år. Men så fort jag tänker på det är jag på väg att börja stor tjuta.. kan inte förstå vart detta år tagit vägen.. Vad som hände med min söta lilla, lilla bebis?!
Från stan for vi sedan ut till Glössbo och gick en sväng på glössbo möbler. Längesen man var dit nu! Hittade en liten pryl som det kommer kort på framöver kanske.
Blev sedan denna goda macka på bilden ovan, på Majas i Rengsjö. Lovely!
 Detta set hittade jag iad till min fina lilla sessa. :)
Såå himla fint!!
 Rödblommiga små sjuklingar.. :(
Hjärtat värker på mig så fy! Hur dom hostar och hostar.
Och sen när man myser med dem i famnen bränner deras små pannor än. :(
Hemska förkylning försvinn från mina små barn! Det räcker nu!!
Jaja, känner mig uttråkad, rastlös och lite små grinig.. som en sur gammal tant i klimakteriet typ. Vad är det som är fel?! Hm! Kanske vädret?! Vi skyller på det.
Jag skulle vilja göra nånting.. Fast jag är helt slut. Jag skulle vilja pyssla med nånting fast jag inte har någon ork, osv. Dubbla känslor hela tiden!
Jaja, ska försöka mysa ner mig i soffan och försöka sitta kvar där ett tag med Niklas. Han har ju dukat fram en massa götta han. Haha.
Godnatt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar