torsdag 19 april 2012

Mera pyssel, och barnen i en väska.

 Ett utav pelarborden är nu klar.
Testat ställt upp lite, men vet inte om jag är nöjd.. Får se hur det slutar. ;)

 Sen har jag pysslat ihop denna ljusstake.
Dålig bild. Jag tycker den är finare i verkligeheten! :)

 Jag tror lill sessan vill med på pappans nästa resa, hahah. ;)

 Elliot ville också vara med. :) Dom leker att det är en bil. ;) Haha!
Nybadade och goa! Super trötta som ni själva kan se på dem.. Men de är ju fullt förståeligt. skulle jag ta en bild på mig och lägga ut skulle ni få mardrömmar! :P
Haha. I morgon tänker jag lämna Niklas själv med barnen. Snäll som jag är.. Ne men jag måste få komma ut och bort härifrån lite, bara få andas.
Jag tänkte leta en födelsedagsklänning åt min vackra lilla prinsessa! :) Får nog med mig mamma om jag har tur. Sen har vi en fullspäckad dag i morgon! Har förväntningar! :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar