torsdag 8 november 2012

Bilder på busarna! ♥♥

Alltså behöver jag ens skriva att jag har dom underbaraste tokungarna i hela världen ?! Haha. ;) Elliot fick nya kalsonger av mormor och morfar sen dom kom hem från England i måndags.
Så.. så här kan dom ju också användas! Skrattade så jag höll på att smälla av när dom kom så här.. Skyndade mig och hämtade kameran. ;)
Bill & Bull!
 HAHAHA! Mina små tokar!! :)
 Tittar på varandra.. Jag älskar Er sååå!
 Ännu mera race. :)
 Elliot ser lurig ut. ;)
 Alltid lika glad denna tösabit. :)
 Och vild!!
Lill busan! Men det märktes redan i magen, och redan när du bara var någon månad.
Allt bus bara lyste i ögonen på Dig redan då. :)

 Kan inte beskriva hur mycket ni betyder för mig! Herregud om jag vetat att jag skulle älska någon/några så här pass mycket. Mitt hjärta är inte helt utan Er!
PUSS och hejdåå.. ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar