torsdag 8 november 2012

Mina älskade barn race:ar runt! ;)

Gårdagen.. ännu en krupp-natt.. Men dock inte på värsta viset.. tack och lov!
Barnen är ändå pigga på dagarna, fullt ös.. Dom hostar bara en massa och när det är dags för lunch är dom super trötta. Så dom får vara hemma och kurera sig denna vecka. :)
Jag är långt ifrån helt hundra jag också.. Kan inte leva utan inhalatorn och nässprej. Fattar inte vad det är för jävla skit man dragit på sig ?! Ursäkta, men vilken förkylning alltså. Det värsta är att jag och barnen smittat min 80-åriga mormor. :( Och det gör verkligen ont i mig!! Bara för att hon är världens snällaste och hjälpte mig förra veckan då jag blev sängliggandes en dag. Hoppas hon blir pigg fort!!!
Har jag inte världens sötaste små barn ?! Haha, vilka idéer dom har. Nu har dom kimmit på att man kan åka på nästan alla fordon som är "normal stora". Haha!! Så det är race på det mesta här hemma nu för tiden.. ;)

Mitt hjärta smälter när dom leker så här bra ihop!! Så galet gulligt när han skjutsar runt på henne och hon håller om honom så hårt!! ÄSLKAR ER!!

Vi var på Dollar igår.. Och det är mycket prat om tomten här hemma. Och jag älskar det! Längtar så tills snön och syster och jul.. :) Kommer bli den bästa julen någonsin. Två underbara barn, världens bästa sambo och så vårat hus! :)
Iaf.. vi var på dollar.. Och Elliot ser alla dessa tomtar.. Men så stannar han till, sätter sig på huk och utropar.. "Mammaa! Stänga in tomten!!" han låter lite små berörd och chockad..
"Va.. ?" svarar jag och vänder mig om.
Lill hjärtat visar sympati för tomtarna som var inplastade, instängda. Han tyckte verkligen synd om dom! Och när man tänker på det ur ett barns ögon, så jaa.. vad hemskt.. alla andra tomtar stod lösa men dessa (tomte-masker) var instängda.
Jag älskar Dig Elliot! Du genom snälle lille kille som har sympati för allt levande som materiellt, skog och natur.. ALLT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar