tisdag 6 november 2012

Mini lite om Måndag.

Kort om Måndag.
Niklas valde mat idag.. Och han ville att jag skulle göra min ostsås med pasta, och så det jag hatar mest av allt.. bacon!

Sålde iväg en massa saker och tjänade ihop cirka 800kr.. Det behövde Jennys tomma, ekande plånbok. :P Brände sedan lite på handling och en mascara!
Så surt att behöva köpa smink, det är så dyrt! Usch! Men men, hade plågat den där mascaran länge, skrapat och blöt ner den med vatten osv osv. Så det var på tiden att köpa en ny!

Var även till Robert en sväng, eller jag blev där bra mycket längre än planerat. Men trevligt var det! :) Har mycket att prata om vi, jag och mina gamle vän. :)

Efter maten och efter att vi lagt barnen tog jag en långpromenad igen med Malin. :) Alltid lika trevligt och skönt att få surra av sig och röra på sig med den tjejen! :)

Hem och mös i soffan med Niklas. :)
Såg avslutet på Ensam mamma söker.
Sedan började Elliot strula och det hördes att ett kruppanfall var på G.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar