torsdag 22 november 2012

Haft en bra dag.. till nyss!!!

Alltså DAMP !!
Blir så irriterad på den här bloggen.. !
Har inte kunnat haft en header på evigheter då den sagt att jag haft för mycket foton, eller liknande.. ?!

Nu försöker jag lägga ut badbilder på oss sen igår..
Och sen lussebullarna jag bakade idag när Malin var här.
MEN, mitt lagringsminne är fullt.. ? Jag måste KÖPA mer för att få lägga ut bilder..
Är jag helt korkad eller vad är det frågan om... LESS!!!


Idag var iaf min första dag på mitt andra jobb, Ica Träffen.
Kanon roligt! Kanon trevligt och jag trivdes såå bra. Riktigt kul. :) Längtar tillbaka! Hiih.

Efter jag slutat hämtade jag trötta barn på Förskolan. Hem och la dem. Plockade ihop, körde en tvätt och så gjorde jag en smörgåstårta.
Sen gjorde jag lax i ugn med potatis och ärtot. Gött!

Sen gjorde jag lussebulle-smet, la barnen och sedan började jag dona med bullarna..
Så fick jag besök av bästaste Malin! :)
En kanon trevlig kväll, precis vad jag behövde. :)

3 år sedan hennes syster gick bort.. Och jag kan inte ens föreställa mig smärtan.. Sorgen.. Saknaden.. Men jag försöker, och kan tänka mig att det är en ständig kamp.. :(
Tänkt på Er hela dagen! Fina Ni! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar