söndag 11 november 2012

Till världens bästa pappa/morfar på Farsdag! :)

 Gullfia skulle "gåå.." Det säger hon ofta och går och börjar klä på sig. ;)
Två av Elliots vinterskor, totalt olika, både på helt fel fot, mössa på och sen försökte hon dra på sig Elliots onepiece som hon vägrade att inse inte var någon jacka. Som hon då ville att det skulle vara. ;p

 Såå cool, mammas lilla tjej! :))

Här ber hon mig om hjälp med att få på onepicen, eller som hon sa "jacka". Jag försökte förklara att det inte gick när hon hade skorna på sig osv osv.

Barnen hjälpte mig med ett kort till min pappa. Som verkligen är världens bästa pappa! Älskar min pappa Benke mest av allt!
Detta är den lyckade laxtårtan jag gjorde till dagens trerättersmiddag, som självklart var tillägnad min pappa. Den gick verkligen hem! Den var kanon god, alla mumsade och åt utom Elliot. :P

Mamma hade gjort en kanon god älgstek! Mumma!
Nu har jag världens huvudvärk.
Kollat på världens bästa Solsidan, såå gryyym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar