söndag 4 november 2012

Söndagsbus med familjen & promenad med Malin! ♥

 Världens snyggaste brud i sin tuffa outfit! ;)
 På förmiddagen var vi klara tidigt.. Som vanligt nu när lill skruttan vaknar vid sex tiden typ.
Strax före tio packade vi oss in i bilen och åkte till Rusta för att köpa sköljmedel och lite annat. :)
 Hur söt får man vara?! ;) Hiih.
 Elliot lyckades flirta åt sig en ficklampa. ;) Hiih. Dock ska dom ju få varsina ficklampor i julklapp, en med Nalle Puh och en med Princess. Tror jag det var iaf. :)
 Han är iaf väldigt nöjd med den, sover med den och har den med sig överallt. :)
 Medans barnen sov erftermiddag röjde jag och Niklas bak i vårat varmförråd.
Tänk det är som lilla julafton för mig. ;) Hittar ju saker som jag letat länge och som jag blir alldeles chockad över varför de ligger nedpackat i lådor.. Ajja, lilla julafton för mig och har att pyssla med den då! :) Skojj!
 Eftermiddagen har bestått av underbart familjemys.. :) Älskar såna här dagar! Man får saker gjorda.. men stressar inte, utan tar det som det kommer.. Barnen står i fokus och vi bara busar och njuter! :)
Och barnen ser ju ut att gilla det. ;) Här trycker dom in en massa nappar i munnen på mig, haha! Vet inte om jag såg ledsen ut då, haha. Jag ser iaf hemsk ut! Men det bjuder jag på.. Jag är tokförkyld och en massa annat! Så, så är det med de. ;P
 Barnen ser ju ut att ha haft riktigt skojj iaf.. Dom tjöt av glädje. ;)
 Våra älskade små godingar!! :)
Våran familjs "söndags-stek".. Haha! Kycklingfiléer, egen potatis i ugn, hemma gjord sås och grönsaker. MUMMA! :) Tror det här är min absoluta favoriträtt faktiskt. :)
Till efterrätt gjorde jag hallon och björnbärspaj. Alltså alla åt en hel del, så tror det gick hem! ;)

Efter att vi tjockat i oss en massa åkte jag till Framnäs och gick en långpromenad med bästaste Malin. :) Lika trevligt som alltid!!
Nu har jag kollat Solsidan.. Och sen tycker jag det mest är skit.. Funderar att göra en fotobok på min och Malins resa till England. Vilka minnen! :))
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar