måndag 19 november 2012

Söndag - IKEA

Vrålåket vi fått låna. Volkswagen transporter 2012, 6 växlar såklart! Kanon skön och köra!
Var ju såklart jag som fick köra då sambon fortfarande är utan körkort. ;) Hiih! Blir mer och mer sugen på att bli lastbilschaufför. ;D
 När vi kom ner till IKEA strax efter tio ville Nicke fika.. Men nee, snart lunch sa jag.. Men men, bara att ge sig ibland. Fick ju ta de jag ville så blev såklart en räkmacka, snuskigt gott!! ;)
 Niklas ville visa upp sin macka också, haha. ;)
 Lite shopping på IKEA.. Blev lite i baksättet och ännu mer bak på flaket. :)
Ska bli så kul.. snaaaaart kan vi sätta igång i huset!! :)))
Lunchade.. Jag åt nån vegetarisk pasta och älsklingen en kebabtallrik. :)

Var en kanon mysig och lugn dag. Var hemma fyra. Då åkte vi till huset och lastade av en massa i garaget. Var in och tog ut dörrar och skåp från köket för det ska vi lämna in på lackering.
Sen åkte vi hem och fick min pappas Kalops. Vilket är det godaste i hela världen! Ingen kan som han! Och det är bara ren fakta! Min pappa kock. :) Han är kock, men även snickare och lite annat smått och gott. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar