tisdag 6 november 2012

Tisdagskul.. njaee!

Elvira berättar och berättar om hur hon matat dockorna osv osv. ;) Pratkvarnen våran! ;)

Eftersom Elliot och jag varit vaken flera timmar denna natt skippade vi dagis idag.. Elliot har sån hosta och vi alla var så trötta.
Började stor röjet här i lägenheten, alltså städa och röja undan ALLT från bänkar och bord, stolar.. allt! Sedan värmde vi lunch, och efter de for vi till min mamma med barnen. Dom fick sova där medans jag och Niklas lämnade tillbaka en såg, skänkte en massa kläder till Erikshjälpen och sedan hem igen för att total skura hela lägenheten.
Skulle komma en kändis och kolla lägenheten, nämligen Kicki Danielsson. :)
Så nu håller vi tummarna att hon vill ha den! Annars kontaktar vi mäklare till veckan.
Mamma började jobba två, så då skyndade jag mig tillbaka.. lill viran var såklart vaken hon. :P
Gapar stort på bilden ovan och försöker se chockad ut över att hon hittat nappen. ;) SÖÖT!
 Sedan blev lill snnuttan mys-sjuk. :) Goding!

 Matat små bebisarna! ;) Hiih, super duktiga lill-mamman. :)
 Mor och dotter mys!
Jag ser sjukt sliten ut.. Som vanligt nu de tycker jag. :P
Sedan vaknade också lill prinsen, så då mös vi i soffan tills morbror Jakob kom hem. Då lagade jag lite mat och vi inväntade min pappa, och barnens pappa Niklas. :)
Tungt idag när Niklas åkte vid fem tiden.. Jag fortfarande klen, Elliot klen.. och ja, vet att det kommer bli en sjuk tung vecka med vakna nätter och tidiga morgnar.. jaja, pengarna behövs! Hoppas jag blir piggare snart så jag kan dra in lite cash också!!

När vi kom hem ville Elvira bada.. och så klart fick dom de ! :)
Dom sitter och vattnar tårna. ;) Haha, sötsnören!! Vet inte vad dom får allt ifrån. ;)
Nu sover åtminstone Elvira.. och jag har tagit mig en dusch..
Ska glo på tv en stund och sen lägger jag mig väl.. Man vet ju aldrig hur natten kommer se ut..

Otroligt skönt att ha en sån ren och fräsch lägenhet som den ser ut just nu iaf!! Galet skönt! :)
Men barnen lyckas väl riva till snart bra nog.. Haha, eller mamman också för den delen!

Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar