lördag 10 november 2012

I Fredags besökte vi mitt jobb & Öppna Förskolan

Här sitter barnen på mitt jobb, så duktiga såå. Äter en varsin russinask och väntar på mammas chefen. :)
- Mamma jobba ICA, sa Elliot när jag lyfte ut honom ur bilen..
Jag chockandes, gapandes.. VAA ?! Vem har lärt honom de ? Hur visste han ens ICA ??
Kommer mer och mer ord och meningar ur den ungen. Ibland super långa meningar som..
"Kit nee Gira, lamla nee byta amen" vilket betyder. Sitt ner Elvira, ramla ner bryta armen.

Även denna dag blöjfri. Kissade två gånger på Öppna. Mammas duktiga, DUKTIGA kille! :)

Längtar för övrigt tills jag ska få börja jobba på Ica, känns så bra. :) Hiih. Är även bjuden på julbord med dem den 6:e, och det ska bli galet roligt!
 For sedan vidare på Öppna för att träffa Elin, Evelina, Beatriz och deras gullungar. :)
Galet mycket folk.. Och jag är ju lite, lite folk skygg. ;P Men det var mysigt, roligt och trevligt.
Åkte sedan och hämtade mamma som fått nya naglar av Elin, snyggt satan!! ;) Inte nå avis! Hiih.
 Maxis höll på att busa för fullt med vår lill vira. ;) Hiih!

Åkte med mamma till växbo och köpte en gammal stege.. snyggt sörru! Ska inredas med i huset. Guuuud som jag längtas!! Väl hemma skyndade jag mig att steka pannkakor till barnen. Elliot var så fantastiskt duktig och hjälpte mig duka.. Tog fram sylten och tallrikar..
- Elliot, ta fram stora skedar också så vi kan ta sylt, sa jag.
- Aa mamma.. tre.. svarade han.
Och JAA! Han hade ställt fram tre burkar med sylt. Äppelmos, Hallon och Jordgubb. Alltså duktiga killen! Blir så galet stolt så jag håller på att skutta ur skinnet. ;)
Han lägger fram de och letar sedan små skedar att äta med.. Lämnar besticklådan utdragen och går till den nydiskade diskmaskinen och tar två små skedar, springer sedan mot bordet och rakt in i den utdragna besticklådan..
Alltså FAAAN Gud, blir så arg. Förtjänade han det eller ?! NEJ!!
Världens bula och huden sprack lite under och över ögat så han blödde. Alltså tur han klarade själva ögat!!
Ur dåliga mibilbilder.. men men! Stackars min duktige prins! Självklart grät jag. Bara för att jag blev så arg och tyckte det var orättvist, och sen rädd att han skaddat ögat.
Behöver jag ens säga att jag har världens pms denna vecka. Är jag inte arg och irriterad, så gråter jag för nästan allt. Jobbigt!
Du är min dyrbara skatt! Och jag älskar Dig mest av allt!
Min vackre lille Elliot. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar