söndag 11 november 2012

Vet inte om det är okej..

 Vill ha mitt hus nu så jag får dekorera, måla, pyssla och inreda!!! Längtar som en tooooook!
 Sötaste askarna. :)
Ska pynta med dessa till jul. :) Längtar såå till de också! Syster kommer ju hem!! :)))

Mår inte alls bra idag.. Vill bryta ihop och gråta.. Men vad gör man när man inte kan?! Jag brukade titta på Titanic för och låta tårarna forsa, eller kanske två gånger. Men det har varit gånger då jag verkligen behöver gråta. Denna gång är en sån gång.
Det känns som att jag aldrig blir frisk, jag dras med detta snor och denna huvudvärk.. Dag som natt. Fast tänker jag efter så får heller aldrig kroppen återhämta sig. När jag lägger mig elva på kvällen vaknar Elvira och är vaken till två, halv tre. Sen ska vi upp typ sex. Vem faan funkar så ?! Inte jag!! Och inte min kropp. Jag måste få vila så kroppen orkar bli frisk!
Jag vill ge hundraåttio procent nästa måndag då jag gör min första dag på jobbet!
Och känner mig "tvingad" och pressad att jobba (på de andra jobbet) denna vecka också.. Men hur ska jag orka med denna förkylning och så lite sömn?
Vill ju hellre vara helt hundra tills mitt "riktiga" jobb drar igång. Jaja, bara hålla tummarna jag mår bättre snart!! Har ju snuskit lite pengar, så hade ju inte varit helt fel att jobba lite.. Men jag tänker inte göra de om jag mår så här. För då blir jag garanterat aldrig frisk!
Känner mig allmänt ensam idag också. Känns som jag uppfostrar barnen själv.. Sköter allt sånt själv.. Och det är verkligen skit jobbigt! Känns verkligen som att man är ensamstående ibland!!

Vet att jag gnäller otroligt mycket nu.. Men det är min blogg! Jag väljer själv vad jag vill skriva.. Du väljer och avgör själv om du vill läsa skiten..
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar