torsdag 8 november 2012

♥♥ Drömmar.. ♥♥

Jag har också drömmar..
Vill så gärna ha en inredningsbutik med ett café. Jag älskar ju att baka, jag älskar inredning..
Jag önskar så himla mycket att man skulle våga chansa en gång.
Men sen, det finns ju redan såå himla mycket.. Och internet konkurerrar ju hårt dom också. Sen har man ju Maja´s i Rengsjö, och dom är ju nästan oslagbara.
Fast det tråkiga med dom är ju att dom inte göra något eget pyssel (vad jag vet).. och det är ju lite charmigare.. Få nånting charmigare, som nå eget.. Dom målar väl heller inte gamla möbler och gör om.. Så en massa sånt skulle man ju hålla på med.
Jaja, många som drömmer lika. Och egentligen skulle väl alla vilja ha eget och sköta sig själv.. Men men!
Det är härligt och drömma sig iväg ibland.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker helt klart att du skall börja måla och fixa och göra egna saker och börja sälja på hobbynivå. Även om det inte är något att leva på till en början så måste du våga för att vinna!

    Och jag tror absolut du kan lyckas om du vill, alla måste börja någonstans!

    Jag håller tummarna och tror på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lika drömmar som mig ! :) Nej Majas gör inge egna saker eller målar. Men både Glössbo möbler och Butik linängen målar möbler åt folk :/ Så de är as svårt konkurerat endå! Har haft tanken miljoner gånger på att starta eget! Men det känns som det är meningslöst med dom 3 butikerna bara ett stenkast från mig själv :P

    SvaraRadera