söndag 4 november 2012

Lämnade barnen denna Lördag för lite flyttröj!

 Alltså jag vet, han är världens snyggaste!! :))
Min lille prins!!
 
Var till Söderhamn i Torsdags..
Var in på KappAhl där Elliot hittar denna grävmaskinströja.. storlek 122/128..
Alltså suuuuper stort på en liten blivande 3-åring.
Men! Han vägrade släppa den.. Så alltså jag köpte den. Hade ju lovat honom en grävmaskinströja, och på deras hemsida stod det att den skulle finnas.
GRYMT otrevlig personal i kassan där! Så ALDRIG mer KappAhl i Söderhamn. Punkt!

Sen åkte vi hem till Niklas jobbarkompis "Karlsson".
Fikade och barnen busade med hans son Arvid. :)
Var där bra länge, super trevligt!
Fick se hur dom bodde, träffa världens största och gosigaste hund!!
Bara måste ha en sån. ;)
På den här bilden tycker jag att han är såå sjukt likt min bror, min kusin och mina kusin barn!! ;)
GULLPÖJKEN!!
Showar och visar stolt upp sin tröja som är som ett nattlinne. :)
 Sen har vi sessa av pösmunk! ;)  Hihih. I sin super söta klänning som jag då köpte.
Den är från babyavdelninge, så storlek 86. Köper egentligen 86/92 åt henne, och har även köpt några plagg i 98/104. Men på "stora" avdelningen hittade jag bara vit och röd.. Ville verkligen ha en grå klänning, så slog till. Och är så sjuuukt nöjd!! Den här ska hon ha mycket i vinter!! :) Tror hon trivdes släjv i den för hon showar och visar upp den på bilderna längre ner. ;)

 SÖÖÖT!
 Är oootroligt nöjd med nya golvet som älsklingen la in efter att firman varit här och lagat vattenskadan. :)

Här ser ni vad söt klänningen är med alla spetsdetaljer och så vidare! Gullungen!!
Försöker sno brorsans sko. ;)

 Vacker! :)
Älskar mina fina barn!!
 Flirt ?! ;)
 Gympa ? ;)
 Pose ?! ;)
 Visar fina magen, lill hjärtat! :)
Lånade ut dem på Lördag förmiddag till barnens farmor och farfar, så dom tog våran bil och åkte till Rengsjö. Medans hann jag och Niklas städa och röja bort en massa! Så himla skönt.
Tusen tack. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar