söndag 4 november 2012

Förkyld Fredag



 Världens sötaste tjej promenerar med ryggsäcken mot dagis. :)
 Mammas gullsnutta!!
 Lite film-mys. :)
Var till Hälsocentralen och fick med mig denna lilla kompis hem.. En inhalator med kortison. Och vilken skillnad det blev nästan diretk! Har helt allvarligt känt mig döende! Men äntligen syresätter sig kroppen nästan till 100% igen.. Så snart så, är man nog "aktiv" igen. ;)
Tack svärmor och Arbrå Hälsocentral för det mysiga mottagandet och omhändertagandet! :)
 Myste med mina små hjärtan framför film. :)
Dock lite svårt med lillasyster då hon helst alltid retas.. Drar hon inte av Elliot nappen så drar hon han i håret, eller bara petar och irriterar.. Bråkiga lilla retsticka!!
 Petar på honom.. Suck!!
Och snälle lille Elliot bara myser med sin snutt han.. Lill gubben! Ibland känns det som att det vore lättare om ham rev ifrån själv. Men men.. :)


På kvällen myste jag och Niklas till det med Marängswiss speciál! ;)
Hiih. Hade bara på lite Björnbär, och det vart riktigt gott.
Sambon älsakr ju marängswiss, så trots att det är jag som varit sjuk och liggandes så fjäskade jag till det och gjorde detta till honom, snäll som man är. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar