torsdag 8 november 2012

Mitt hår och min fantastiske Elliot!

Galet långt hår jag har nu alltså.. Det täcker snart min tatuering i svanken. ;)
Och det är mitt hår, MITT egna! Inge löshår, och jag har inte lösögonfransar heller.. aldrig använt de! Eller jo, en Halloween. Lösögonfransar med glitter på!!


Har myst med barnen hela dagen.
Gjorde egen pyttipanna till lunch.. gräddstuvad sådan. MUMS! Älskar det.. Man steker upp egen potatis och korv och slår på grädde. Barnen åt och åt och åt.. Trodde inte det skulle räcka till mig ens. ;)

Min pappa kom hit under kvällen.. Världens bästa pappa!
Och i helgen ska jag fira honom, skämma bort honom lite extra. Älskar dig så mycket pappi!!

Elliot har varit utan blöja ända fram tills eftermiddags sovningen idag.
INGE OLYCKA på hela den tiden!!
Vi följde med barnens mormor på affären osv. och han fixade de utan problem! Så stolt över honom! Hoppas det här med blöja och toaletten/pottan vänder nu.. Han har ju älskat blöjan! Fått panik av att sitta på pottan och toan.
Men idag var det han som vägrade ta på sig blöjan när vi skulle handla osv. När han skulle sova eftermiddag fick jag tvinga på honom en.. Stackaren!
Och det hela började med att hans blöja imorse inte alls var så blöt efter natten.. Så då tänkte jag, kah testar.. Och Elliot har ju som sagt fått grävskope kalsonger, så han ville mer än gärna vara blöjfri! KUUUL!! :)

Nu måste jag kolla Twilight!

Godnatt alla babes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar