söndag 2 maj 2010

Bakdagen avklarad..

Mitt hår vart bra, jag är nöjd. Tack mamma. :)
Systers och mina bullar vart kanon fina !!
*host* Förutom vissa som vart något sne, lite mindre eller för stora,
och några som syster satt sig på. HAHA !!
Skulle ha filmat de, hiih.
Taack syster, hade inte klarat det utan Dig. :)
Pappa var snäll och städade en massa åt oss idag, så tack till honom med. :)
Min bror spelade Xbox, och tog hand om Elliot en liten sväng. Så tack till honom också. :)

Vi åkte in och lämnade av syster i Bollnäs. Så på hemvägen åkte vi och hämtade mer sten till vår trädgård. Har blåst så hemskt idag, så hade ingen större lust att vara ute.
En utav mina blomkrukor hade blåst omkull, snyft. Men fixade till den.

Ikväll har vi ätit, fikat och tagit det lugnt. Tittar på Good Luck Chuck nu, ganska rolig.

I morgon blir det nog promenad ner till BVC med Elin och William. :)
Första gången jag och Elliot ska dit, ganska illa.. Kanske ?!
Ska bli riktigt kul, och trevligt att träffa min gamla klasskompis Elin. :)
Spännande och se vilka mammor som är där också.
Hoppas man är pigg och Elliot är på toppen humör i morgon. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar