fredag 7 maj 2010

Stan med Bea & Emilio, sedan grillning.

Kväller.. Dagarna går så fort.. Fast man kliver upp i tid och tar vara på dagen.
Hm, tråkigt. Men försöker njuta av tiden med vår underbare son. :)

Blev stan idag med Bea och Emilio. Super trevligt ! :)
Dop presenten till Elliot hade inte kommit,
och det säger dom efter 40 timmars köande, ungefär !!
Och så blir jag så less på denna lilla stad.
Två barnvagnar i en affär och det blir katastrof. Proppfullt.
Mindre roligt. Jaja.

Fick kommentaren idag: "Flickor, ni är som balsam för själen".
Smile, det piggnar ju alltid upp. Haha !

Köpte en sjämans dress, som bara var FÖR söt.
Och så påminnde den om min lillebror, hans första sommar då hade han sjömansgrejer.
Den sötnosen !
Sedan fick Elliot ett par byxor också, ska ner och köpa en keps till honom också. :)

Blev grillning hos mamma & pappa. Super trevligt ute i solan på altanen.
Brorsan gjorde sig snygg för Tranan med grabbsen.
Syster provade klänningen jag köpte till henne idag, lika fin som vanligt hon.

Nu är vi hemma och myser. Jag har sköljt upp lite kläder åt lilleman.
Nu blir det film, sen sängen.
God natt !

1 kommentar:

  1. Aha, ja det är inte många som heter Frida Fransson här i kring, vet att det finns en som är äldre än oss som bodde i bollnäs förut iaf. Det sjuka är att jag har också en syster som heter Hanna, dock är vi halvsyskon och har inte samma efternamn :P

    SvaraRadera