måndag 24 maj 2010

Öppna Förskolan. :)


Lillkillen har legat på golvet idag. Vi försöker träna att vända på oss, hiih. Fast egentligen skulle han ha sovit. Men vad gör man ?! Killen har ju en egen vilja.
Vid halv elva packade vi oss ut i bilen. Volvon (?!). Hm, jaa. Vilken bil, oj oj. Niklas hade "min" BMW till Söderhamn idag, besiktning. Så då åkte jag och Elliot hans Volvo. Allt ruskade och de lät så illa, trodde allt skulle rasa ihop.
Jaja, vi lyckades iaf ta oss till Bollnäs (och tydligen hem igen också). Där hämtade vi upp Bea, Emilio och Rick. Vi åkte till Öppna Förskolan. Super kul, var en massa där. :)
Många ansikten man kände igen denna gång, och det var trevligt.
Men som sagt så hade min son inte sovit någonting på förmiddagen, så beslöt oss tillsist för att åka hem till mormor på en lunch och försöka lägga lilleman.
Men han vägrade sova, så då åkte vi hem till Rengsjö igen. Nu har jag fått honom att sova i vagnen, skönt. Han behövde det. :)
Nu ska jag vänta på att min älskling ska komma hem, saknar han !
Får se vad det blir ikväll, en promenad och mys vid tv:n kanske ?! :)
Är inge vidare till väder, blåser så hemskt. Men får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar