onsdag 19 maj 2010

Regnet öser ner, men ganska skönt ändå..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Hade viljat lagt ut lite bilder sedan Dopet, men orkar inte.
Får se när jag gör det, OM jag gör det.


Tvättmaskinen går nu.
Elliot sover. Jag har skrivit ner alla Elliots Dopgåvor.
Tack än en gång till alla !!
Betyder otroligt mycket. :)


Igår var vi in till Bollnäs en sväng.
Var med mamma på stan en snabbis.
Och eftersom det var Elliots namnsdag igår, alltså Erik.
Så fick han en liten present av mamma Jenny.
Tror inte jag sagt vad vi döpte våran son till..
Han heter iaf Bengt Erik Elliot, och så Frank såklart ! :)
Niklas heter också Erik, men han fick bara ett grattis. :b


Efter stan satte vi oss ute i solen och bara pratade.
Åkte sedan hem och gjorde mat tills Niklas kom hem.
Både Niklas och min pappa tittade in, massa funderingar över ved och potatis. :b
På kvällen blev det fotbollsmatch på Bergavallen. Kom ett gäng. :)
Jag, Elliot och Sophie satt och tittade på.
Helen satt en del på bänken (gungan) hon med. Hiih.
Sen gick lilla familjen Frank/Eriksson hem och badade. Behövligt för vissa. :)

Idag är det lugnt bara, skönt. Regnet öste ner imorse när vi vaknade.
Och stackars pappa Niklas befinner sig på taket. Ojoj.
Ska in till Bollnäs sen, till min mormor. Hon ska bjuda på mat. :)
Nu har jag inte så mycket mer att säga, ska kolla några andra bloggare nu. Sen ska jag väl plcoka lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar