onsdag 26 maj 2010

En kall morgon denna Onsdag..

En kall morgon idag.. Usch, känns riktigt ruskigt !
Jag har gjort en smörögagröt idag, mums !!
Fast min mormor gör tio gånger godare.
Men jag lyckades iaf göra en ätbar gröt idag, det var annat mot vad jag gjorde i helgen.
Fy vilken geléklump. :b

Elliot sover, och jag kollar på tv.
Hade tänkt åkt in till Bollnäs, men tror inte jag har någon lust.
Kan lika gärna vara hemma och pyssla lite.

Igår kvälls var det fotbollsmatch här igen på Bergavallen.
Skojj skojj !! Var många fler denna gång. :)
Jag, Elliot, Sopihe och små vovvarna satt och tittade på. Som vanligt.
Men även vi funderar på att vara med nästa gång. ;) Tro det eller ej..

Nu ska jag äta upp min frukost, nästan lunch.. och sen sätta fart här hemma.
Plocka och kanske tvätta lite.
Hej så länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar