torsdag 20 maj 2010

My life would suck whitout you !!

Lägger bara ut lite bilder nu, det åskar. Så text kommer senare !!


Vi var som vanligt i Bollnäs igår, myste med mormor och moster. :) Gjorde hamburgare och åt ute på altanen, mums. Så målade jag och sys tånaglarna, usch och fy och bläää !
Jag har verkligen världens fotfobi, men men.. Dom vart ju något sötare med lite rosa lack på. ;b Haha, snacka om att ha lite att skriva.


Igår när jag och Elliot kom hem till Rengsjö igen gick vi med vagnen i den härliga solen. Han somnade på en gång och sov hela promenaden.




När han vaknade ville han sitta och titta lite, så det här är första gången jag sätter han upp i vagnen. Min älskade lilla sötnos !! <3>När pappa Niklas kom hem lagade vi mat, äcklig blodpudding med äcklig lingonsylt. Köpt lingonsylt, finns det nå värre ?! Jaa !! Köpta köttbullar, köpt köttfärs, köpta biffar (om det nu ens finns) och egentligen köpt sås, men vad gör man jag har inte lärt mig att göra brunsås än, men vit kan jag göra.
Usch, man blir lite bortskämd när man har en jägare till pappa och en mormor & mamma som gör allt till världens godaste.
Framåt kvällen började det som sagt att åska, kanske inte i Bollnäs, men här i Rengsjö.
Så jag och Niklas låg i natt och kollade på dessa väldiga blixtrar och det mullrade som bara den. Tillsist sprang vi och drog ut tv, data, micro och massa sånt. Och tillsist flyttade vi Elliots spjällsäng bort i från eluttagen.
Kanske fånigt, men bättre att ta det säkra före det osäkra ! :)


1 kommentar:

  1. Jag håller med dig. Och jag var själv 20 när jag blev gravid. Så, nä, Du är inte en av dom som jag anser vara en "sån". Men många av dom tex som är med i "unga mödrar", dom är ju pinsamma.. Ja, tur man vet vart man har sitt eget arsel iaf :P Elliot är supersöt :)

    SvaraRadera