måndag 10 maj 2010

- Någon vid sängen..

Ja, inatt har jag inte alls sovit bra.
Vaknar av att jag skriker och typ hoppar upp på Niklas.
Någon tog på mig, svagt försiktigt, på min axel.. och sedan ungefär vid halsen.
Jag trodde det var en spindel, men i såna fall var den lika stor som en hand.
Efter det var det svårt att somna om, men gick väl..
På morgonen när jag ligger och ammar blir jag alldeles iskall om axeln och hela vägen ut till handen. Och håret reser sig och jag fryser som att det skulle vara snö på armen. Tre gånger blev det sådär. Sedan somnade jag och vaknar av att Elliot ligger och tittar helt åt vänster sidan av vår säng och pratar och pratar. Frågan är med vem ?! Väggen ?! Gardinen ?!
Ne, usch !! Egentligen vill jag bara åka härifrån..
Men vi är så trötta idag.
Har dragit igång en maskin tvätt, knäppt på tv:n och datan.
Sitter och äter lite frukost, Elliot ligger uppe. Stackarn. :/
Ska hämta han snart, men han sov så skönt.

Skulle egentligen åkt in på Öppna Förskolan, men det tar vi en annan dag.
Orkar inte, och har ingen lust. Vill ta det lugnt med min son.
Inget härligt väder heller, så känns skönt att bara få vara inne.

Ikväll ska vi in på stan med pappa Niklas, blir Peppes Mode iaf.
Hoppas vi hittar nånting ! :)

2 kommentarer:

  1. Vi hoppade också över ÖF idag, vi tog en rejäl sovmorgon istället :P

    SvaraRadera
  2. Jag får också den känslan ibland, att William stirrar på en tom vägg och pratar som bara den, känns som att han ser något, riktigt läskigt är det.

    SvaraRadera