söndag 9 maj 2010

- Söndag

Guud vad tiden går..
Hinner inte med allt som man vill. :b

Lördagen spenderades i trädgården, härligt härligt !!
Både jag och Niklas har fått lite färg i ansiktet efter gårdagens krattning.
Elliot låg ute och sov så skönt i vagnen. :)
Så nu är det fint här på gården !
Sedan bar det av till Niklas familj för grillning och gratulation.
Niklas pappa/Elliots farfar fyllde år. :)

Idag har vi storhandlat, och varit runt på A&H och lite sånt.
Köpt lite mer grejs inför Dopet.
Sedan var vi hos min familj.
Kastade pil, spelade kubb och kastade gris. :b Sedan blev vi bjuden på mat där också.

Varit hemma ett tag nu.
Ringt och fixat klart med tårtorna, för 60 personer.
Syster har prov fixat med mitt hår idag, så nu är det lockigt och fint.
Hon som ska fixa mitt hår till Dopet som är nästa Lördag. :)
Antar att det blir fullt upp denna vecka:
Måndag: Eventullet Öppna Förskolan, om vi orkar. Peppes Mode med Niklas.
Tisdag: Träff med mammagruppen hemma hos lilla Tindra.
Onsdag: Äta ute med "Innebandy-gänget" på Akropolis.
Torsdag: Baka, baka, baka.
Fredag: Göra naglar. Åka och duka inför Dopet. Medmera. :b

Blir säkert nånting mer, suck. :b Haha.
Känner mig såå slut just nu.
Men men, lite vila nu så.
Måste få Elliot att sova, han har nästan inte sovit nånting idag.
Hade bra !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar