måndag 10 maj 2010

- Kväller..

Ont i magen, och vår son är ledsen..
Han har varit ledsen ganska mycket idag.
Men han har inte sovit nånting heller, så antingen är det de.
Eller så är det tänderna som spökar.
Jobbigt åt den lilla stackaren iaf. :(
Så jobbigt att ha ont när man vill försöka hjälpa sitt lilla barn..

Var in till Bollnäs och handlade åt Niklas på Peppes Mode.
Sedan var vi på KappAhl för att köpa en keps till Elliot.
Men den var SLUT, som vanligt när jag hittar något som är perfekt för min sötnos !!

Jaja, efter det fick jag en god mjukglass !
Och tack Combi grillen. Jag hade bara 22 kr men fick ändå en mjuklass MED strössel !
Mums !! Hiih. Bara man är vänlig och lite söt så går det mesta. ;b Thihi.

Nu kollar jag på Hollywoodfruar, älskar !!! ;)
Men Niklas behöver hjälp med lillaman nu, så ska försöka söva han.
Hoppas han är bättre och piggare imorn, så han kan vara trevlig mot sina små vänner.
Jaja, återstår att se i morgon..
God natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar