lördag 29 maj 2010

- Surpuppan


Idag har jag & Elliot varit in till Bollnäs, började på A&H med mormor och moster. Där letade vi present till våra kusiner som blir 20 och 18 år.
Sedan hem en snabbis för avlastning, och sedan ner på stan för att gå på marknad.
Där var det packat med folk, usch. :b Alla vet sen tidigare att jag inte är något stort fan av folkmassor. Jaja. Elliot var inte på nå bättre humör han heller. Jag hade inte fått honom att sova på hela förmiddagen. Och kan påpeka det att han fortfarande är vaken. Ligger och små slumrar i vagnen bara. Men jag har gett upp nu, när han somnar så får han sova för natten.

Igår tog jag och syster med mamma till Järvsö, Outlet X.
Var faktiskt en besvikelse.. Tråkigt, men sant.
Hade höga förväntiningar/förhoppningar på det stället.
Men fanns dåligt med kläder, dåligt med storlekar.. Så ne, minus där.
Hittade ett par Fox shorts till Niklas, men fel storlek. Och dom hade bara ett par, ETT enda par. Sedan tänkte jag köpa Frank Dandy kalsonger till Niklas, men nee.. Inga storlekar där heller. Var säkert helt fel säsong vi var där, eller vad man ska säga. Något fel måste det ju varit ?!

Framåt kvällen tog vi en långtur med bilen, mysigt att åka runt och titta.
När vi kom hem tittade Anna in. :) Trevligt ! Hon blev här hela kvällen.
Niklas ringde Jocke, så Jocke kom förbi och visade upp sin cross.
Resten av kvällen spenderade vi i garaget med Jocke och lilla Izza.
En mysig kväll. :)

Nu diskuteras det här hemma igen.. Jag känner mig trött och less.
Vill helst vara ifred.
Tack för kommentarerna, kändes lite bättre iaf. :)
Men nu ska jag fortsätta diskutera med min sambo, sen sura och sätta mig vid tv:n med ett glassberg. Har för övrigt fått mens för första gången på kanske, hum... 5 år ?! Känns jobbigt, tungt, äckligt.. Jaa, jag minst sagt avskyr och hatar det !!
Nu räcker det, gnäll Jenny. Hej då ! :b

1 kommentar:

  1. Inget varar för evigt, inte ens dina bekymmer!

    SvaraRadera