söndag 2 maj 2010

Familjen kommer, massa sysslor ska göras.. ;)

Elliot har sovit kanon inatt, och igår kväll.
Så det är lite chockerande. Han sov så mycket igår kväll att jag trodde jag skulle behöva ha ett nattpass denna natt. Men nej nej. Duktig kille ! :)
Han fick ett bad igår och sen myste vi ner oss i soffan framför en kanon film.
Elliot sov och sen låg han själv på en filt och tittade, myspojken !! Så mamma & pappa fick ligga lugnt i soffan och bara mysa.

Idag har vi tagit det lugnt. Ätit frukost.
Niklas har åkt för att byta däck. Elliot sover i sin vagn.
Jag tänkte köra en massa tvättmaskiner.
Kör första nu med vårt sängöverkast, sen har Elliot bajsat ner sig.
Så blir några maskiner till, hihi.

Väntar på att min familj ska komma. :)
De ska hämta hem husvagnen som dom har ståendes här på våran gård.
Sen ska mamma klippa och färga mitt hår. Spännande !!! Ah, lite nervös.
Sen ska jag och sys baka en massa bullar till dopet. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar