måndag 17 maj 2010

En solig Måndag. :)

Hinner inte med att blogga..
Har inte tid eller lust heller när man har en underbar son att umgås med och solen skinner.
Har varit inne i Bollnäs idag, hos mamma.
Vi promenerade med hundarna och vagnen till min mormor.
Där fick vi blåbärsgröt och sedan fikade vi, mysigt. :)
Lilla Elliot har vägrat att sova, om inte mamma Jenny bar runt på honom.
Men tillsist lyckades vi få honom att sova och vi la han i vagnen.
Då sov han i två timmar.
Mamma & jag gick hem och la oss på gården, och hundarna sprang lös.
Molly vill som vanligt leka med bollen HELA tiden, Judith är lite för gammal för det nu.
Elliot låg i vagnen, under björken i skuggan och han såg ut att sova så skönt såå.
Efter ett tag kom sys hem, hon hade fått paket från H&M, så hon hade en liten modevisning.
Var ut nu för att titta om kläderna jag ville ha från H&M fanns kvar, men självklart INTE. Alltid sån tur när jag hittar någonting som jag gillar, suck..
Får se om det blir stan i morgon, då kanske man hittar nå fint..
Något tveksam till det, men men.
Har hittat lite åt Elliot som jag vill att han ska ha iaf. :)
Men är det så fint väder som det varit idag vill jag nog inte springa på stan.
Då ligger jag hellre hemma på mor & fars gräsmatta.
Har blivit solbränd idag, haha !
Fast jag inte var så länge i solen, alldeles röd är jag.
Snygg, not !! Men men, kanske uvecklas till brunfärg. :b

Nu har Elliot redan somnat, så får se när han vaknar i morgon bitti.. Hmm..
Har kollat på Det Okända, Top Model och nu Hollywood fruar.
Skoj !! Hiih.
Ska prata och myas lite med Niklas nu. Han har klippt gräset idag.
Och det är inte en liten gräsmatta vi har här.
Medans gick jag och Elliot runt i vagnen, sedan dukade vi ut fika.
Medans vi fikade fick Elliot sitta i babysitern, sötnosen. :)

God natt nu allesammans !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar