onsdag 19 maj 2010

Men vaa ?!

Fick ett brev idag, eller ett.. vi fick flera. Man jaja.
På ett utav breven stod det Jenny Eriksson..
Eriksson ?! What ?! Who ?!
Jag heter Frank, mycket enkelt FRANK.
Jaja, jag kanske förrlåter den stackaren som gjort detta tryckfel.
Jag kanske kommer att heta Eriksson i framtiden, om jag gifter mig.
Eller ne. Inte ens då kommer jag heta Eriksson. Jag behåller Frank.

Nog om de. Min son rullade från rygg till mage idag.
Han vart nog lika chockad som jag, eller han var nog mest chockad.
Ännu roligare blev det när jag såg hans chockade min och började as garva,
och han med. Flina jätte stort och tyckte det var super kul när mamma var så glad.
Sötnosen !
Sen på skötbordet kissade han ner sin mamma, och medans vi gullar och leker lite och jag håller på att torka mig torr så kissar han igen. Rätt upp i ansiktet, han får en kallsup och båda ögonen blir alldeles ner kissad.
Stackars barn, haha. Och inte nog med de höll mamma Jenny på att skratta ihjäll sig. Så när Elliot hämtat sig från kallsuper började han också flina och jollra som en galning.
Haha. Ja, roligt var det. Kanske lite äckligt också.. och hemskt och elakt av mig. Men men.

Var in till mormor och åt. Alltid såå gott ! :)
Sedan åkte vi en sväng med bilen, åkte runt och tittade på en massa sjöar.
Som låg alldeles stilla och blanka, vackert !!

Nu har vi ätit kvällsfika i massor.
Vi äter väldigt mycket i den här familjen. :b
Det har Elliot också gjort idag.
Han är nog i en sån där "upp-ätnings-fas", som min mamma kallar det. :b
Ont i brösten har jag iaf, så hoppas han är nöjd för natten.
I morgon måste vi göra någonting. Har bara varit inne idag så de kryyyyper i mig !!
Åker nog in till Bollnäs, träffar nog mamma eller Bea. Får se. :)
God natt !!

1 kommentar:

  1. Haha, jag hade inte heller kunnat hålla mig för skratt :P Ja, ni vill vi ha fintväder igen. Hoppas på att det inte blir fler dagar som igår. Vi får ta och planera in en promenix iaf :) Och skulle det bli dåligt väder får vi väl fika eller nå då :P

    SvaraRadera