lördag 1 maj 2010

Lördagsmys.

Idag har det bara varit mys med mina älsklingar.
Vi vaknade tio i sju, då lill prinsen var pratglad. :)
Gav han mat i sängen och sedan klev Niklas upp och eldade lite.

Då skrev Tim, han var "fast" i Rengsjö.
Och eftersom vi skulle in till Bollnäs och handla lite så fick Tim åka med oss tillbaks till Bollnäs.

Var in till mamma och pappa en sväng. Altanen var lite smutsig efter alla ungdomar, men syster verkar ha sköt det bra. ;b
Efter det lämnade jag ut ytterligare något dopkort som slarvJenny glömt bort.

Och sedan åkte vi Växbovägen hem, då vi fick se en jätte fin tjäderhöna ! ;o
- Det räcker med att du skriver tjäder, säger Niklas nu.
Han sitter här bredvid mig och lägger sig i MITT bloggande. Hmf.
- Jag VILL skriva tjäderHÖNA. Låter gulligt, och lite vackrare.

Vi stannade i gruvan för att plocka lite större sten till trädgården.
Mysigt att vara ute och åka sådär, min lilla familj. :)
Niklas har nu lyckats övertala mig att beställa pizza, den rackaren.
Blir hockey nu, Sverige ! ;) Det gillar vi. Elliot också. Det absolut bästa han vet är cross på tv:n. Men hockey kommer nog på andra plats. Hiih.

Skriver jag inge mer så blir det nog bara mys ikväll.
Blir en ananas kanske, har fått dille på de.
Egentligen hatar jag ananas och melon. Men kanske blir en ändring på de ?! ;b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar