lördag 24 mars 2012

Äntligen nöjd...! :)

Surade ihop efter gårdagen då det var rensat på Bollnäs city-affärerna efter skaljackor.
Drog till Söderhamn idag. Barnen promenerade till skogen med "nunnu" och "gäkel".
Jag smög ner till källaren, till min bror, och väckte honom.
Så då fick man sällskap till Söderhamn. Inte varje dag man får kvalitétstid med brorsan! :)
Hittade det jag ville ha till Elliot på KappAhl. Dock var det såklart slut åt Elvira där då.
Bra utplockat där också. Men så glad och CHOCKAD över att det fanns just min storlek, 104. :) Inte alltid man har sån tur! Och det har jag närstan aldrig.
Hade svårt med färgvalet åt Elvira. Ljusrosa eller röd?!
Men det blev den röda. Blev mycket nöjd med den! (Var egentligen exakt den jag ville ha till Elliot, men det var rensat både här och i söderhamn på den).
Direkt när han vaknat efter att ha sovit eftermiddag provade vi.
Snygg!! ;)
Måstade såklart gå ut och testa det också. ;)Älskar de söta små "monstren" bak.Hahhaha! Han tar i och gasar allt han har. ;)Elviras jacka. Svårt att få en bra bild. Finare i verkligheten! Blev lite annan shopping också.
Dessa två stenänglar, tunga. :) Blir nog att ha dem ute.
Även de vita stenfatet är i tungsten. Snyggt!
Åkte även på Karlssons och köpte billiga sandleksaker till barnen, 30:-. Kanon pris ju!! Tar vi med det till Egypten och blir det jobbigt, tungt, drygt att släpa lämnar vi kvar det.
Haft Caroline här ikväll. :) Super trevligt! Vi har alltid lika mycket att prata om. :) Får hoppas det blir lite oftare!! Stort tack till dig min vän som gör mig sällskap!
Har packat lite nu.. Caroline hjälpte mig leta fram väskorna ute i förråden.. Eller väskorna?! Ska jag säga väskan. En saknas ju, den stora! Alltså blir så förbannad!! Har någon utav våra goa, trevliga grannar snott den?! Jag vill inte tro det.. Men jaa.. Fy fan!!
Jag som tänkt packat klart ikväll när mamma och pappa är snälla och har barnen.. Typiskt! Har iaf plockat ihop i MASSOR och dammsugit. Så nu är det bara att hålla efter tills vi åker. Strykit och bytt gardiner i barnens rum. Köpte gardiner åt dem idag i Söderhamn. Kommer kanske bild senare. :) Nu ska jag kolla packningen igen. Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar