fredag 16 mars 2012

Torsdag 15 Mars - Söderhamn & sedan traktor köp

Elvira utanför Barnens Hus.
Glad för att hon fick en Smurftröja kanske?! ;)
Bara tokar sig när vi ska luncha. ;)
Har sagt det förut, men säger det igen.. Är så glad att jag har så lugna och snälla barn!!Spanar in några andra som redan fått sin mat.. ;)När barnen sov hemma myste jag och Maja (katt) ute i solen. Jag beställde från Taxfreen och solade. Sköööönt!Puss! Vad härligt jag hade det. ;)
Maja blir ju alltid lite väl på.. Haha..
Och jag börjar bli alltmer allergisk. Händerna kliade efter allt gosande.. :/Mellis, en kall grillkorv. De är grejjer de! ;)
På väg och köpa traktor åt storebror. ;)
Lite chockad, men glad. :)En stor traktor fick han med sig hem från Granberg. Perfekt att ha ute ihop med den stora lastbilen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar